Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε είτε την αντικατάστασή τους είτε την ακύρωση της συναλλαγής και την επιστροφή του τιμήματος, στις περιπτώσεις στις οποίες σας παραδόθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στη λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά τη μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λπ.).

Θα πρέπει να επικοινωνήσετε αμέσως μαζί μας, και το αργότερο εντός τριών (3) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση του προϊόντος στο mail της εταιρείας ([email protected]) ή τηλεφωνικά με το 2311 272803.

Εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση του προϊόντος να αποστείλετε το προϊόν στα γραφεία του εκδοτικού στην κατάσταση που το έχετε παραλάβει, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Απ. Λιανικής) και την πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.λπ.). Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι επίσης σε άριστη κατάσταση. Για τη διασφάλιση του προϊόντος θα ήταν σκόπιμο να συσκευάσετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.

Το ελαττωματικό προϊόν επιστρέφεται μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών και τα έξοδα βαρύνουν εμάς (“χρέωση παραλήπτη”). Σε περίπτωση που επιλέξετε διαφορετικό τρόπο αποστολής του ελαττωματικού προϊόντος, τότε τα έξοδα αποστολής βαρύνουν εσάς.

Μετά την επιστροφή των προϊόντων γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που έχετε αναφέρει και στη συνέχεια επικοινωνία μαζί σας, εντός τριών (3) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση του προϊόντος, σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.

Αν έχετε ερωτήσεις ή χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο info@pigi.gr ή τηλεφωνικά στο 2311 272803.